2 min. de lectură

Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate

Afirmațiile de sustenabilitate ale Shein sunt în curs de examinare, deoarece autoritatea comercială italiană lansează o investigație asupra Infinite Styles Services CO. Limited, compania cu sediul în Dublin care administrează site-ul italian al Shein. Ancheta se concentrează în primul rând pe afirmațiile de mediu potențial înșelătoare făcute pe platformă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate
Sursă: Depositphotos

Organismul antitrust spune că compania pare să dea impresia că produce și vinde haine într-un mod care este bun pentru mediu , făcând afirmații care nu sunt clare sau sunt posibil false.

Autoritatea, care investighează afirmațiile de sustenabilitate ale Shein, și-a exprimat îngrijorarea cu privire la linia de îmbrăcăminte “evoluSHEIN”, comercializată ca fiind ecologică. Informațiile furnizate ar putea induce în eroare consumatorii cu privire la cantitatea de fibre verzi utilizate. Mai mult, există o lipsă de transparență în ceea ce privește incapacitatea articolelor de îmbrăcăminte de a fi reciclate în continuare.

Agenția antitrust a subliniat, de asemenea, problemele cu modul în care Shein a spus că s-au angajat să reducă emisiile de carbon și modul în care documentele lor de sustenabilitate pentru 2022 și 2023 au arătat că de fapt cresc emisiile de gaze cu efect de seră.

Shein este un brand de fast-fashion cunoscut pentru hainele sale ieftine, dar practicile sale de muncă și efectul asupra mediului sunt din ce în ce mai examinate. Există zvonuri că compania ar putea deveni publică la Londra, ceea ce a înrăutățit aceste îngrijorări.

Purtătorul de cuvânt al lui Shein nu a răspuns solicitărilor de comentarii cu privire la investigație la momentul articolului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă
3 min. de lectură

Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă

Un sondaj recent de tendințe de la ECC Köln arată că cumpărăturile live din Germania, cunoscute și sub numele de “cumpărături in-stream”, câștigă recunoaștere. Șase din zece consumatori germani înțeleg acum conceptul, dublând nivelul de conștientizare de acum trei ani. Cu toate acestea, rata de adoptare a cumpărăturilor live în Germania rămâne scăzută.

Citiți articolul
Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari
4 min. de lectură

Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari

Cu o creștere de 1700% a veniturilor sale lunare de la începutul anului 2023, OpenAI se poate lăuda că este o adevărată poveste de succes. Călărind cu pricepere valul AI generativ, startup-ul californian asigură că finanțele sale sunt într-o formă excelentă și pregătește terenul pentru a asigura o rundă considerabilă de strângere de fonduri. OpenAI […]

Citiți articolul
Comerțul electronic olandez se confruntă cu un deficit sever de competențe digitale
3 min. de lectură

Comerțul electronic olandez se confruntă cu un deficit sever de competențe digitale

Un nou studiu privind piața muncii arată că afacerea de comerț electronic din Olanda este afectată de o mare lipsă de competențe digitale. Este o nebunie că nouă din zece companii din acest domeniu spun că angajații lor nu știu suficient despre instrumentele digitale. Paneia, o companie de cercetare, a realizat studiul pentru Thuiswinkel.org, care […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+