Campania TikTok Search Ads permite mărcilor să plaseze reclame bazate pe cuvinte cheie direct în rezultatele căutării aplicației. Acest lucru oferă profilurilor un control mai mare asupra modului în care sunt afișate reclamele lor și oferă noi oportunități de direcționare. Spre deosebire de reclamele tradiționale din feedul principal, aceste reclame sunt concepute special pentru utilizatorii care caută în mod intenționat conținut. Acest lucru permite mărcilor să ajungă la utilizatori într-un punct critic de luare a deciziilor.
Cum funcționează
Utilizatorii fac clic pe lupa din secțiunea “Pentru tine” și introduc o interogare, care duce la o pagină cu rezultate de căutare. Reclamele vor apărea acum printre aceste rezultate, facilitând utilizatorilor să descopere produse relevante. După ce fac clic pe o reclamă, utilizatorii pot continua să navigheze în rezultatele căutării.
“Cu campania Search Ads, mărcile au control deplin asupra modului în care conținutul lor apare pe pagina cu rezultatele căutării TikTok, asigurându-se că materialul creativ potrivit este afișat utilizatorilor potriviți. În prezent, Search Ads Campaign acceptă atât obiectivele de trafic, cât și cele de conversie web, ceea ce înseamnă că agenții de publicitate își pot optimiza campaniile atât pentru acoperire, cât și pentru performanță”, explică TikTok.
De ce este important pentru comerțul electronic
Profesioniștii în comerțul electronic pot viza acum utilizatorii TikTok pe baza cuvintelor cheie specifice pe care le caută. Acest lucru oferă o oportunitate unică de a câștiga trafic și de a-și prezenta produsul persoanelor care caută în mod activ produse sau informații noi. Companiile care folosesc anunțuri afișate în rețeaua de căutare beneficiază de o mai mare flexibilitate, de la selectarea cuvintelor cheie la formate creative, cum ar fi video sau carusel. Cuvintele irelevante pot fi excluse. Acest nivel de control permite o mai bună aliniere a reclamelor cu conținutul căutat de utilizatori, crescând astfel relevanța campaniei.
Potrivit TikTok, agenții de publicitate care folosesc campania TikTok Search Ads împreună cu reclamele obișnuite din feedul principal au înregistrat o creștere medie de 20% a conversiilor la costuri similare sau chiar mai mici de achiziție a clienților. Mai mult, 18% dintre utilizatorii care inițial nu au răspuns la o reclamă în feedul principal au finalizat în cele din urmă o acțiune după ce au văzut o reclamă în rezultatele căutării. Pentru mărcile de comerț electronic, acest lucru înseamnă mai multe oportunități de a converti interesul în vânzări reale și de a obține rezultate mai bune ale campaniei.
Instrumentul de sugestie de cuvinte cheie TikTok permite agenților de publicitate să se asigure că reclamele lor se aliniază cu căutările relevante. Acest lucru ajută la abordarea cererii din diferite categorii de produse și grupuri demografice, crescând eficiența campaniei și acoperirea publicului țintă. Într-o eră în care comerțul social este popular și în creștere, acest nou instrument prezintă o altă oportunitate de a crește traficul și vânzările.