3 min. de lectură

Comerțul electronic nordic se schimbă din cauza clienților tineri

Conform studiului realizat de PostNord, comerțul electronic nordic se schimbă rapid, iar tinerii conduc această transformare. Obiceiurile lor de cumpărare remodelează comerțul digital cu amănuntul în Danemarca, Norvegia, Suedia și alte țări nordice.

This article was translated for you by artificial intelligence
Comerțul electronic nordic se schimbă din cauza clienților tineri
Sursă: Depositphotos

Obiceiuri de cumpărături ale diferitelor generații

În regiunea nordică, persoanele de vârste diferite fac cumpărături online în ritmuri foarte diferite. Persoanele din Danemarca (18-29 de ani) și Norvegia (30-49 de ani) sunt cei mai activi cumpărători online. Când vine vorba de cumpărătorii mai în vârstă, Suedia și Danemarca sunt interesante. Persoanele cu vârste cuprinse între 65 și 79 de ani sunt de două ori mai predispuse decât persoanele din alte țări nordice să facă cumpărături online o dată pe săptămână.Suedia este una dintre puținele țări nordice în care vârsta nu are un efect atât de mare asupra frecvenței cu care cumpără oamenii. Cu toate acestea, în întreaga regiune, persoanele de peste 50 de ani cumpără online mai rar în fiecare săptămână, ceea ce arată că utilizarea comerțului electronic diferă în mod clar între generații.

Modul în care generațiile diferite doresc ca lucrurile să fie livrate

Dorința puternică a tinerilor pentru flexibilitate și interacțiune umană redusă schimbă așteptările oamenilor de la serviciile de livrare. Spre deosebire de omologii lor mai în vârstă, ei sunt surprinzător de deschiși la idei noi, cum ar fi dulapurile pentru colete și noile modalități de livrare a coletelor. Acest lucru este foarte diferit față de consumatorii mai în vârstă, care apreciază mai mult siguranța și familiaritatea și aleg, de obicei, punctele de service tradiționale și livrările la domiciliu.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Tinerii sunt în fruntea noilor idei de plată

Cea mai mare diferență ar putea fi în modul în care oamenii aleg să plătească. Tinerii deschid calea utilizării opțiunilor de plată mobile. Modul în care oamenii plătesc se schimbă, deoarece le plac opțiunile de plată instantanee precum Swish, Vipps și MobilePay, precum și portofelele digitale precum Apple Pay și Google Pay.Tinerii din țările nordice sunt de două ori mai predispuși decât persoanele mai în vârstă să utilizeze plățile mobile. Acest lucru înseamnă că, în viitor, plățile mobile ar putea deveni norma și nu excepția.

Preffered payment method

Source: Postnord

O privire în perspectivă

Pentru viitorul comerțului electronic nordic, este important să înțelegem aceste diferențe între generații. Gusturile consumatorilor mai tineri, în special cât de deschiși sunt la soluțiile digitale și la flexibilitate, ne pot spune multe despre direcția în care se vor îndrepta în viitor cumpărăturile online în regiune. Pe măsură ce acești cumpărători mai tineri câștigă mai multă putere de cumpărare, gusturile lor vor stabili probabil standardul pentru cumpărăturile online în țările nordice.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Raportul privind comerțul electronic în Uniunea Europeană 2024: Analiza pieței regionale
4 min. de lectură

Raportul privind comerțul electronic în Uniunea Europeană 2024: Analiza pieței regionale

Analiza pieței regionale relevă evoluția pieței digitale a Uniunii Europene. Anuarul regional Eurostat 2024 evidențiază diversele tendințe în comerțul online la nivel regional. Această analiză examinează evoluțiile recente din comerțul digital, concentrându-se pe comportamentul consumatorilor și pe modelele individuale de vânzare în întreaga UE.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+