1. Planuri de sustenabilitate: valoarea consumului conștient
Clienții de astăzi sunt din ce în ce mai îngrijorați de impactul asupra mediului. În timpul Black Friday 2024, vom vedea mărci care se concentrează pe sustenabilitate ieșind în evidență. De exemplu, brandul Patagonia s-a angajat într-o luptă împotriva reducerilor agresive în urmă cu 8 ani. În schimb, s-a concentrat pe reutilizare și inițiative și educație în domeniul sustenabilității, diferențiindu-se cu succes și conectându-se cu un public conștient.
2. Oferte speciale și promoții flash
Datorită FOMO (Fear Of Missing Out), ofertele flash și promoțiile exclusivedin ultimele ore de Black Friday cresc foarte mult conversiile. Asigurați-vă că programați oferte limitate în 2024 care inspiră cumpărături rapide. Vizați clienții care v-au vizitat magazinul în trecut și prezentați-le oferte atractive chiar înainte de a rata șansa.
3. Omnicanal îmbunătățit
Omnicanalul este încă vital, iar experiențele de cumpărături impecabile între magazinele online și cele fizice vor fi mai necesare ca niciodată în timpul Black Friday 2024. Clienții doresc opțiuni precum “click & collect”; Vor să poată cumpăra online și să se adune în magazin, să se bucure de oferte speciale atât online, cât și în locații reale. O abordare omnichannel implementată corect crește oportunitățile de conversie și îmbunătățește experiența clienților.
4. Retargeting și personalizare avansată
Consumatorii au acum așteptări mult diferite cu privire la personalizare. Remarketingul avansat și segmentarea audienței vor deveni mai utilizate în timpul Black Friday 2024 pentru a crește conversiile. Vânzările pot fi influențate foarte mult de personalizarea promoțiilor, ofertelor și sugestiilor de produse folosind datele despre comportamentul utilizatorilor. Personalizarea se bazează, de asemenea, în mare măsură pe tehnologiile de marketing prin e-mail, care cresc ratele de deschidere și clicurile atunci când ofertele sunt adaptate anumitor preferințe.
5. Creșterea Săptămânii Negre și a promoțiilor timpurii
Răspândirea Black Friday în ceea ce este acum cunoscut sub numele de “Săptămâna Neagră” sau chiar “Luna Neagră” indică în mod clar 2024. Din ce în ce mai multe magazine își încep campaniile înainte de ziua oficială pentru a atrage clienți cât mai devreme posibil. Această strategie permite magazinelor să reducă vârfurile de cerere și să ofere un mediu de cumpărături mai plăcut pentru clienții lor.
Aceste tendințe sunt doar vârful aisbergului. Dacă vrei să-ți duci comerțul electronic la nivelul următor și să asiguri un Black Friday de succes, rămâi pe fază 👇.