Pentru a rămâne în lumina reflectoarelor, profesia are nevoie de o suprastructură sub forma a ceva ce AI nu poate oferi încă. Ce este acesta? Citatele sincere ale experților respectați în domeniu dau textului o ștampilă de credibilitate și îl ridică deasupra maselor de bloguri ușoare convenționale.
Ți s-a cerut să scrii o copie interesantă?
Scrierea unei declarații lungi pe orice subiect nu este o problemă pentru AI. Dar crearea unui blog despre jucării, de exemplu, care nu este doar o serie de linii fade pentru a umple spațiul, poate fi interesantă. Contactați un psiholog, un educator și o anumită mamă și transmiteți în lume informații autentice, autentice și cu un mesaj specific.
Scrii un blog pentru o companie care vinde panouri fotovoltaice? Luați legătura cu un activist ecologic sau cu un expert în energie, astfel încât să puteți vorbi direct nu doar cu vânzătorul, ci și cu un anumit client mulțumit. Desigur, acest lucru va necesita mai mult timp și efort. Dar aceasta este o taxă pe calitate care trebuie luată în considerare. Calculul uscat al AI al beneficiilor instalării panourilor fotovoltaice va fi brusc inadecvat în comparație cu textul dvs.
Se pare că prezentul tânjește după o întoarcere la jurnalismul onest, când editorul a ieșit pe teren, a interacționat personal cu respondenții și și-a obținut informațiile de la prima mână, nu de la Google. Textul ușor va fi lăsat inteligenței artificiale, dar afirmațiile “live” vor fi în continuare domeniul nostru, cel puțin pentru o vreme.