2 min. de lectură

De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?

Situația actuală a pieței nu este cea mai roz datorită utilizării AI pentru copywriteri. Fiecare companie se va gândi de două ori dacă merită să investească într-o copie de calitate de la un expert sau dacă o copie generată de inteligență artificială va fi suficientă.

This article was translated for you by artificial intelligence
De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?
Sursă: Depositphotos

Pentru a rămâne în lumina reflectoarelor, profesia are nevoie de o suprastructură sub forma a ceva ce AI nu poate oferi încă. Ce este acesta? Citatele sincere ale experților respectați în domeniu dau textului o ștampilă de credibilitate și îl ridică deasupra maselor de bloguri ușoare convenționale.

Ți s-a cerut să scrii o copie interesantă?

Scrierea unei declarații lungi pe orice subiect nu este o problemă pentru AI. Dar crearea unui blog despre jucării, de exemplu, care nu este doar o serie de linii fade pentru a umple spațiul, poate fi interesantă. Contactați un psiholog, un educator și o anumită mamă și transmiteți în lume informații autentice, autentice și cu un mesaj specific.

Scrii un blog pentru o companie care vinde panouri fotovoltaice? Luați legătura cu un activist ecologic sau cu un expert în energie, astfel încât să puteți vorbi direct nu doar cu vânzătorul, ci și cu un anumit client mulțumit. Desigur, acest lucru va necesita mai mult timp și efort. Dar aceasta este o taxă pe calitate care trebuie luată în considerare. Calculul uscat al AI al beneficiilor instalării panourilor fotovoltaice va fi brusc inadecvat în comparație cu textul dvs.

Se pare că prezentul tânjește după o întoarcere la jurnalismul onest, când editorul a ieșit pe teren, a interacționat personal cu respondenții și și-a obținut informațiile de la prima mână, nu de la Google. Textul ușor va fi lăsat inteligenței artificiale, dar afirmațiile “live” vor fi în continuare domeniul nostru, cel puțin pentru o vreme.

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+