Google avertizează, de asemenea, că direcționarea prea restrânsă poate avea un impact negativ asupra performanței campaniei. Algoritmul folosește diverse semnale, inclusiv comportamentul utilizatorilor și conținutul paginii de destinație, pentru a optimiza conversiile. Restrângerea intervalului demografic poate reduce traficul și ratele de conversie.
Campaniile Demand Gen (campanii axate pe generarea cererii) au ca scop crearea de interes și cerere pentru produse sau servicii. Folosind direcționarea precisă și optimizarea reclamelor, acestea ajung la potențiali clienți în primele etape ale procesului de cumpărare, crescând astfel gradul de conștientizare a mărcii și pregătindu-i pentru achizițiile viitoare.
Alte platforme au anunțat recent schimbări de direcționare – LinkedIn a eliminat audiențele asemănătoare, în timp ce Meta a mers în direcția opusă. Acesta recomandă companiilor să folosească audiențe asemănătoare atunci când creează o campanie și să se îndepărteze de direcționarea precisă.
Modificări în campaniile Gen
1. Direcționarea în funcție de vârstă și sex:
Advertiserii pot restricționa vizibilitatea reclamei lor la anumite grupe de vârstă și sex. Această nouă opțiune este integrată în setările de direcționare optimizate ale campaniilor de generare a cererii.
2. Opțiuni flexibile de direcționare:
Advertiserii pot opta pentru direcționarea nerestricționată sau restricționată, în funcție de obiectivele campaniei și de cerințele publicului. Acest lucru permite marketerilor să-și adapteze mai bine strategiile la obiective specifice de afaceri.
Utilizarea eficientă a direcționării
Pentru firmele de comerț electronic, este important să găsească un echilibru între direcționarea precisă și performanța campaniei. Actualizarea oferă posibilitatea de a personaliza campaniile mai precis în funcție de obiectivele de afaceri, dar necesită și o analiză atentă pentru a se asigura că restricționarea publicului nu pune în pericol obținerea rezultatelor dorite.
Noua funcție este un alt pas către a permite agenților de publicitate să-și personalizeze mai bine campaniile folosind instrumente avansate de direcționare Google, putând în același timp să profite de beneficiile optimizării învățării automate.