23 min. de lectură

Ce este SEO?

SEO este un acronim utilizat în mod obișnuit, în special în marketing. Este posibil să l-ați întâlnit atunci când ați creat conținut sau chiar site-ul web în sine. Dar ce înseamnă și de ce este atât de important pentru atât de mulți profesioniști?

This article was translated for you by artificial intelligence
Ce este SEO?
Sursă: Unsplash.com

Ce este SEO?

Optimizarea motoarelor de căutare, sau SEO pe scurt, este procesul de optimizare a unui site web sau a unui conținut pentru a-și îmbunătăți vizibilitatea în motoarele de căutare precum Google, Bing sau Yahoo.

Ca parte a SEO, agenții de marketing sau copywriterii se concentrează de obicei pe anumite cuvinte cheie sau expresii relevante pentru o marcă, produs sau serviciu. Ei le folosesc pentru a încerca să aducă site-ul în partea de sus a rezultatelor căutării, ceea ce poate crește traficul și crește vânzările.

SEO este un domeniu provocator. Este un proces fără sfârșit, deoarece rezultatele căutării se schimbă constant. Într-o zi, site-ul tău poate fi clasat pe primul loc; a doua zi, poate fi clasat pe locul patru sau cinci. De aceea, trebuie să monitorizați constant noile tendințe, să vedeți ce poate fi îmbunătățit și să anticipați ce factori v-ar putea amenința poziția.

Cum funcționează motoarele de căutare?

Pentru a înțelege și a lucra cu SEO, trebuie să înțelegeți cum funcționează motoarele de căutare. Acestea sunt o parte esențială a întregului proces de optimizare a conținutului sau a site-ului web.

În primul rând, motoarele de căutare nu sunt doar Google, Bing sau Yahoo. În zilele noastre, acestea includ și platforme populare precum Facebook sau YouTube. Deci, pentru a vă poziționa mai sus pe aceste platforme, trebuie să aplicați principiile SEO atunci când creați conținut pentru ele.

Dar cum funcționează motoarele de căutare? Pur și simplu. Algoritmii lor accesează zilnic mii de site-uri web și le stochează în baza lor de date. Apoi le selectează în funcție de cuvântul cheie ales și vi le afișează.

Ordinea în care apar site-urile depinde de mai mulți factori. Google nu oferă prea multe informații în acest sens, dar putem confirma din experiență că tehnologia sa se concentrează în primul rând pe cuvinte cheie, relevanța conținutului, link-urile interne și externe și viteza de încărcare. Vom discuta principalii factori mai jos.

Source: Unsplash.com

Relevanță

Dacă sunteți în căutarea anvelopelor, nu doriți să vedeți haine în rezultatele căutării. Prin urmare, atunci când evaluează conținutul, Google se concentrează în principal pe relevanța acestuia sau pe gradul în care există o relație exactă între interogarea de căutare și rezultatul căutării dorit.

Domeniile cu rezultate precise, rapide și relevante sunt clasate sus și sunt pe primul loc în motoarele de căutare. Acesta este motivul pentru care ar trebui să utilizați cuvintele cheie potrivite atunci când creați conținut. Inteligența artificială Google (sau a oricărui alt motor de căutare) va putea să le citească și să vă afișeze site-ul web persoanelor care sunt cu adevărat interesate de subiect.

Relevanța conținutului este importantă, dar nu singurul factor pe care Google îl ia în considerare. În prezent, există milioane de pagini web relevante și doar câteva pot fi clasate în primele poziții. Prin urmare, trebuie luați în considerare și alți parametri atunci când vine vorba de SEO.

Știați că…?

Până la 68% dintre oameni nu se vor întoarce pe un site web dacă sunt dezamăgiți sau neinteresați de conținutul pe care îl găsesc. Deci, dacă doriți ca o persoană să rămână pe site-ul dvs. și să facă o achiziție, trebuie să creați conținut personalizat, extrem de relevant, de înaltă calitate, care să răspundă dorințelor și nevoilor sale.

Autoritate

Autoritatea este parametrul unui motor de căutare pentru a determina dacă conținutul este corect și de încredere. Se referă la influența și reputația generală a unui domeniu, iar Google îl evaluează de obicei pe baza acceptării generale a site-ului de către utilizatori.

Dar cum determină Google câtă autoritate are un site? În general, face acest lucru pe baza backlink-urilor de pe alte site-uri. Acesta este motivul pentru care construirea de link-uri este atât de importantă pentru SEO.

Backlink-urile sunt esențiale pentru un site web, dar în loc să vă concentrați doar pe numărul de backlink-uri pe care le aveți, ar trebui să urmăriți și site-urile pe care se află. Un backlink pe un site cu autoritate este mult mai valoros pentru Google decât mai multe link-uri pe site-uri mai mici și fără autoritate.

Utilitate

Doar pentru că conținutul este relevant și corect din punct de vedere factual nu garantează automat că este util și va fi clasat de Google. Compania discută în mod constant despre importanța calității în detrimentul cantității și subliniază că conținutul ar trebui creat pentru utilizatorii cărora le place să citească și să interacționeze cu el. Ce înseamnă asta în practică?

Imaginați-vă că căutați un articol despre cum să slăbiți. Rezultatul A, pe care îl deschideți, este scris de un expert de top și bine informat. Textul este relevant și oferă informații de calitate, motiv pentru care multe site-uri web se leagă de acesta.

Cu toate acestea, acest conținut este problematic, deoarece este slab structurat, nu are imagini și conține termeni tehnici pe care majoritatea oamenilor nu îi înțeleg.

Rezultatul B, pe de altă parte, a verificat informații scrise în termeni umani. De asemenea, este structurat și are imagini. Deci oamenii obișnuiți îl vor citi mult mai bine decât prima alternativă. Prin urmare, Google poate clasifica primul rezultat B, chiar dacă nu există atât de multe site-uri web autorizate care fac legătura cu el.

În termeni simpli, Google analizează, de asemenea, dacă oamenii deschid pagina și pleacă pentru că văd o mulțime de text nestructurat sau dacă rămân pe pagină și îl citesc.

Sfatul experților

Puteți utiliza o valoare numită rata de respingere pentru a determina modul în care oamenii interacționează cu conținutul dvs. Acest lucru vă spune ce procent de oameni vizitează site-ul, nu iau nicio măsură și pleacă imediat.

Siguranță

Securitatea este un alt factor în SEO și unde va fi clasat un site web. Tehnologia Google trebuie să poată vizita și accesa cu crawlere site-ul fără probleme.

Mulți utilizatori cred că factorul de clasare Google pentru securitate este protocolul hipertext securizat “https”. Cu toate acestea, John Mueller, analist senior de tendințe pentru webmasteri și relații de căutare pentru companie, spune că tehnologia Google nu se uită prea atent la acest detaliu. Ei se uită la alți parametri, cum ar fi codul sursă al paginii.

Pe de altă parte, protocolul https este esențial pentru utilizatori. Dacă vă deschid site-ul și descoperă că nu îl are, probabil că vor pleca imediat, crescându-vă rata de respingere. Aceasta înseamnă că conținutul tău este irelevant pentru Google, ceea ce va duce la scăderea clasamentului tău în căutare.

Source: Unsplash.com

Viteza site-ului web

În ultimii ani, viteza web a fost citată ca unul dintre cei mai importanți parametri care afectează clasamentul rezultatelor căutării. Acest lucru se datorează faptului că Google încearcă în mod constant să îmbunătățească experiența utilizatorului. Știe că oamenii nu vor să aștepte prea mult pentru ca paginile să se încarce. Deci, dacă site-ul tău este rapid, există șanse mari să se claseze mai sus.

Deci, cum verifică Google viteza de încărcare? În iulie 2018, a introdus o actualizare a algoritmului care se concentrează pe acest detaliu, penalizând site-urile care durează mult timp să apară.

Vestea bună este că acum puteți utiliza mai multe instrumente pentru a verifica viteza site-ului dvs. Unul dintre cele mai de bază este PageSpeed Insight, care vine direct de la Google.

Reacţie

Un procent mare de oameni folosesc astăzi telefoanele mobile pentru a căuta informații. Ecranele mici sunt preferate computerelor sau laptopurilor mari, lucru pe care trebuie să-l țineți cont atunci când creați un site web. Site-ul ar trebui să se adapteze utilizatorilor de dispozitive mobile sau tablete, facilitând navigarea pe subpagini și asigurându-se că nu pleacă imediat ce se încarcă.

Google nu controlează direct cât de bine se adaptează un site web la ecrane mai mici. Cu toate acestea, controlează rata de respingere, care va fi mai mare dacă utilizatorii află că site-ul nu este ușor de vizualizat pe mobil.

Vârsta și numele domeniului

Știați că până la 60% dintre site-urile care apar în primele poziții pe Google au trei ani sau mai mult? Acest fapt a fost descoperit de Ahrefs, care a verificat peste două milioane de pagini în testul său din 2017.

Deci, dacă aveți un site web vechi de câțiva ani, aveți un avantaj față de cele mai noi site-uri.

Pe lângă vârstă, numele de domeniu în sine este , de asemenea, important. În timp ce Google a penalizat în trecut domeniile cu potrivire exactă (cele cu un cuvânt cheie în URL), aceste sancțiuni au fost în principal pentru site-uri spam cu conținut irelevant și de calitate scăzută.

Domeniile cu o potrivire exactă în cuvântul cheie care au conținut relevant și de înaltă calitate nu ar trebui să se teamă de penalizări. Dimpotrivă, Google îi va recompensa cu clasamente mai bune în căutare pentru o treabă bine făcută.

Experiența utilizatorului

Experiența utilizatorului este strâns legată de utilitate. Google folosește inteligența artificială de ceva timp pentru a îmbunătăți clasamentul site-urilor web. Numește această tehnologie RankBrain, a cărei sarcină principală este de a urmări, în special.

  • Rata de clic – procentul de persoane care dau clic pe site-ul tău după ce acesta apare în rezultatele căutării
  • Rata de ieșire – numărul de persoane care dau clic pe site-ul tău și apoi revin la rezultatele căutării fără a întreprinde nicio acțiune
  • Timp de staționare – durata de timp pe care vizitatorii o petrec pe site-ul dvs.

Rețele sociale

Potrivit declarației oficiale Google, rețelele sociale nu influențează direct SEO. Cu toate acestea, un studiu care controlează 23 de milioane de distribuiri a găsit o legătură clară între partajarea conținutului pe aceste platforme și clasamentul motoarelor de căutare.

Mai mult, importanța rețelelor sociale este confirmată de faptul că site-urile care apar în primele poziții în Google au întotdeauna cel puțin un cont pe Facebook, Instagram sau X (Twitter).

Dacă doriți să vă îmbunătățiți clasamentul și nu utilizați site-uri de rețele sociale, luați în considerare încorporarea lor în marketingul dvs.

Source: Unsplash.com

Tipuri de SEO

SEO este în general împărțit în două grupuri de bază, care sunt

Pe pagină

SEO on-page sau SEO on-site optimizează un site web pentru motoarele de căutare și utilizatori. Poate implica diverse modificări și modificări ale site-ului web din punct de vedere tehnic sau de conținut.

SEO on-page este esențial pentru tehnologia motoarelor de căutare pentru a verifica relevanța și calitatea unui site web. Pe baza acestor date, îl clasifică în rezultatele căutării.

Un sfat

În unele cazuri, este posibil să întâlniți și SEO tehnic, care se ocupă de partea tehnică a site-ului dvs. Aceasta se încadrează în categoria SEO on-page.

În afara paginii

SEO off-page se concentrează pe modul în care alte site-uri web sau utilizatori vă menționează site-ul web. De exemplu, poate implica publicarea de backlink-uri.

SEO off-page își propune să vă facă site-ul mai de încredere și mai autoritar pentru motoarele de căutare și oameni.

SEO vs. SEM

Veți întâlni mai multe acronime în legătură cu SEO. Unul dintre ele este SEM.

SEM, sau Search Engine Marketing, este o strategie de marketing care crește vizibilitatea căutării unui site web prin publicitate plătită și optimizare. Spre deosebire de SEO, nu se concentrează pe generarea de trafic pur organic.

SEO vs. PPC

Pay-per-click, sau PPC, este un tip de publicitate în care agentul de publicitate plătește doar atunci când utilizatorul face clic pe anunț. Prin urmare, spre deosebire de SEO, nu este o modalitate organică de a obține clasamente de căutare mai mari.

SEO și PPC nu se ajută reciproc în niciun fel. Cu toate acestea, acestea sunt instrumente practice de marketing online și digital pentru a stimula vânzările.

White Hat SEO vs. Black Hat SEO

White hat SEO este modalitatea corectă și etică de optimizare a unui site web. Include toate metodele și strategiile comune și des utilizate menționate mai sus, cum ar fi accelerarea timpului de încărcare a unui site web, utilizarea cuvintelor cheie potrivite, structurarea conținutului etc.

În același timp, white hat SEO:

  • Respectă regulile motoarelor de căutare
  • Se concentrează pe publicul uman
  • Necesită o abordare pe termen lung și consecventă

Black hat SEO este exact opusul. Este o abordare lipsită de etică care nu respectă regulile de bază ale motoarelor de căutare. De obicei, implică diverse tactici de manipulare, cum ar fi utilizarea cuvintelor cheie cu volum mare de căutare, dar care nu sunt relevante pentru conținut.

Black hat SEO este, de asemenea, luat în considerare:

  • Automatizarea conținutului, cum ar fi roboți/inteligență artificială care creează comentarii sau articole
  • Crearea de pagini false umplute cu cuvinte cheie
  • Adăugarea de text invizibil care conține cuvinte cheie
  • Adăugarea linkurilor ascunse la text

Cât de important este SEO?

SEO este mult mai important pentru site-ul tău decât ai putea crede. Potrivit unui studiu din 2019 realizat de Brightedge, căutarea neplătită reprezintă până la 53,3% din traficul total al site-ului web. Date mai recente din 2022 plasează cifra la până la 62% din trafic.

Dimensiunea pieței de servicii SEO confirmă importanța acesteia. În 2022, va valora 68,27 miliarde de dolari la nivel mondial.

Source: Unsplash.com

Ce poate face SEO pentru tine?

Un SEO corect și bine gândit vă va aduce mai multe beneficii, inclusiv:

Creșterea gradului de conștientizare a mărcii

Când apare în primele poziții de căutare, îți crești notorietatea mărcii. Oamenii se vor înregistra și vor afla despre marca dvs., chiar dacă nu vă vizitează site-ul web. Cu toate acestea, s-ar putea să-și amintească mai târziu și să decidă să facă o achiziție.

Construiește credibilitatea mărcii

Când site-ul tău apare frecvent în partea de sus a rezultatelor căutării, acesta construiește credibilitate. Oamenii se așteaptă să fii probabil o autoritate pe care se pot baza dacă Google te preferă.

Obținerea de vizite relevante

Spre deosebire de alte practici și metode, SEO vă poate ajuta să generați trafic de calitate reală către site-ul dvs. Se adresează doar persoanelor care caută cuvinte cheie și expresii legate de produsele sau serviciile dvs.

Amintiți-vă, nu contează ce fel de utilizatori vin pe site-ul dvs. Prea mulți oameni care nu sunt interesați de ceea ce ai de oferit vor face clic pe pagină și apoi vor pleca. Drept urmare, Google va crede că conținutul tău este irelevant, ceea ce va duce în cele din urmă la o deteriorare a poziției tale în rezultatele căutării.

Rentabilitate

SEO este mai rentabil decât alte canale și metode. Acest lucru este valabil mai ales pe termen lung , când vă poate economisi mulți bani.

Cu toate acestea, aveți grijă. Deși SEO vă poate ajuta să economisiți bani, acesta nu ar trebui să fie principalul motiv pentru a-l alege. Ca să nu mai vorbim de faptul că nu ar trebui să vă zgârciți niciodată în mod deliberat la optimizare, deoarece acest lucru s-ar putea să nu vă aducă niciun rezultat.

O parte esențială a marketingului

SEO completează alte practici și metode de marketing, cum ar fi publicitatea PPC sau rețelele sociale. Generează trafic relevant către site și poate crește în mod eficient vânzările de produse sau servicii.

Urmăriți schimbările în comportamentul consumatorilor

Cu optimizarea motoarelor de căutare, puteți fi la curent cu cele mai recente tendințe și puteți vedea cu ușurință ce caută oamenii. Cu aceste informații, vă puteți adapta la ei și le puteți oferi exact ceea ce caută.

Care sunt dezavantajele și riscurile SEO?

Există câteva dezavantaje și riscuri asociate cu SEO, care sunt:

  • Așteptare lungă pentru rezultate – chiar și cel mai bun SEO nu vă va oferi rezultate peste noapte. De obicei, nu trebuie să așteptați săptămâni sau luni pentru a vedea rezultatele
  • Muncă continuă – SEO nu este o activitate unică. Este un proces pe termen lung și fără sfârșit în care îmbunătățiți constant conținutul, aspectele tehnice ale site-ului și alte detalii
  • Capacitatea de a ajunge doar la căutători – Cu SEO, puteți ajunge doar la cei interesați de domeniul ales și puteți căuta cuvinte cheie conexe. Va trebui să-i atragi pe alții prin alte mijloace, cum ar fi publicitatea
  • Incapacitatea de a crea cerere – Nu puteți folosi SEO pentru a crea cerere pentru un produs despre care oamenii nu știu. Aveți și alte instrumente pentru asta, cum ar fi rețelele sociale
  • O sursă de trafic incertă – SEO și tendințele de căutare sunt în continuă schimbare. Aceasta înseamnă că puteți ieși de pe prima sau a doua poziție în orice moment, ceea ce poate avea un impact semnificativ asupra traficului site-ului web
  • Dificultatea crescândă a SEO – menținerea unei poziții de top în căutare devine din ce în ce mai dificilă. Concurența este acerbă, forțând proprietarii de site-uri web să investească din ce în ce mai mulți bani în SEO. Pe de altă parte, atunci când este făcut de profesioniști cu experiență, rentabilitatea investiției este suficient de mare pentru a merita
  • Dificil de măsurat – Măsurarea succesului SEO este destul de dificilă. Niciun instrument nu vă poate spune dacă ați înțeles bine. Trebuie să colectați date individuale din mai multe surse

Source: Unsplash.com

Cum se optimizează un site web pentru motoarele de căutare?

Optimizarea unui site web pentru motoarele de căutare constă în mulți pași și detalii care nu trebuie uitate. Principalele sunt:

1. Creați o analiză a cuvintelor cheie

Primul pas este să efectuați o analiză a cuvintelor cheie pentru a determina ce caută oamenii despre produsul sau serviciul dvs. Puteți găsi cuvinte și expresii relevante folosind diverse instrumente, cum ar fi:

  • MarketingMiner
  • Ahrefs
  • Semrush

O altă alternativă este să folosești un șoaptă. Acest lucru vă va oferi alte sugestii pe care oamenii le caută după ce tastează cuvântul selectat în motorul de căutare.

Actualizați-vă lista de cuvinte cheie în mod regulat. Monitorizați dacă oamenii au început să folosească alte cuvinte sau expresii de-a lungul timpului. Dacă da, notați-le și includeți-le atunci când creați conținut nou.

2. Asigurați-vă că site-ul este optimizat din punct de vedere tehnic

Dacă doriți să obțineți un clasament ridicat în motoarele de căutare, trebuie să vă optimizați nu numai conținutul , ci și site-ul în sine. Despre asta este vorba în SEO tehnic, iar următoarele detalii în special sunt cruciale:

  • Adrese URL clare și ușor de înțeles
  • O hartă clară a site-ului
  • Încărcare rapidă a paginii
  • Descrieri alternative ale imaginii
  • Securitate SSL (adică protocolul “https”)
  • Design receptiv
  • Date structurate (utilizarea rubricilor H1 și H2)
  • Metatitluri

3. Creați conținut optimizat

Utilizați cuvintele cheie pe care le-ați găsit în primul pas atunci când scrieți articole, postări pe blog, descrieri de produse, meta titluri și descrieri alt. În acest fel, vă veți optimiza conținutul și veți avea șanse mai mari de a obține clasamente de top în căutare.

Cu toate acestea, aveți grijă să nu exagerați cu cuvintele cheie. Textul supraoptimizat pare suspect și va determina Google să vă scadă clasamentul.

De asemenea, ar trebui să vă asigurați că articolele sau descrierile sunt structurate. Aceasta înseamnă că nu arată ca o bucată mare de text pe care utilizatorii se vor opri imediat din a citi. În schimb, împărțiți-vă conținutul în mai multe paragrafe și utilizați subtitluri (H2, H3 etc.). De asemenea, puteți utiliza marcatori, liste numerotate, casete cu coduri de culori și imagini ilustrative.

Un sfat

Conținutul pe care îl publicați pe web nu trebuie să fie întotdeauna nou. Dacă unele articole mai vechi sunt încă relevante astăzi, actualizați-le pentru a reflecta cele mai recente tendințe și republicați-le.

4. Investește în link building

Construirea de linkuri este, de asemenea, importantă pentru un SEO de succes. Așa că nu vă fie teamă să investiți în el. Backlink-urile plasate corect vor crește autoritatea și credibilitatea site-ului dvs.

De asemenea, vă puteți construi reputația site-ului sau a mărcii partajând conținut pe rețelele sociale, unde puteți găsi noi clienți potențiali.

5. Analizează-ți SEO

După ce ați configurat SEO, nu uitați să-l analizați și să-l revizuiți. Aflați cum vă descurcați, ce puteți îmbunătăți și, invers, ce ar trebui să continuați să faceți pentru că funcționează.

Faceți acest lucru în mod regulat, astfel încât să știți ce caută oamenii, ce noi tendințe apar și cum să vă adaptați la ele.

Source: Unsplash.com

Cum măsori SEO?

Așa că ai învățat despre SEO, ți-ai pus cunoștințele în practică și te întrebi dacă eforturile tale au dat roadele dorite. Cum o faci?

Măsurarea SEO este o provocare. Este format din mai multe sarcini. Cu toate acestea, vă puteți face o idee generală despre cum vă descurcați în mai multe moduri.

Verificați traficul organic

Acest parametru vă arată numărul de vizite din rezultate organice sau neplătite. Acesta este un indicator foarte bun al succesului tău , deoarece îți spune câte vizite au venit de la Google, de exemplu, și ce cuvinte cheie și expresii le-au determinat.

De exemplu, puteți găsi informații despre traficul organic în Google Analytics. Instrumentul are zeci de funcții și oferă o cantitate mare de date pe care le puteți filtra după diverși parametri, inclusiv perioada de timp.

SERP

SERP înseamnă Search Engine Results Page. În termeni simpli, este pagina care apare după ce introduceți un cuvânt cheie într-un motor de căutare și apăsați enter.

Dacă doriți să știți unde este clasat site-ul dvs., deschideți Google, Bing sau Yahoo, introduceți oricare dintre cuvintele cheie pe care doriți să le vizați și căutați-l.

CTR

Rata de clic, prescurtată CTR, este o valoare care vă spune ce procent de utilizatori au venit pe site-ul dvs. De obicei, cu cât o pagină apare mai sus, cu atât va primi mai multe clicuri.

Multe

alte detalii, cum ar fi titlul unei pagini sau subpagini sau meta descrierea, afectează, de asemenea, rata de clic. Dacă este interesant și atrăgător, va atrage mai mulți utilizatori.

Conversii

Numărul de conversii (adică situațiile în care un client atinge un obiectiv dorit, face o achiziție, se abonează la un buletin informativ etc.) vă poate spune, de asemenea, mai multe despre succesul SEO al dvs. Conversiile mai mari înseamnă că strategia ta este bună și că ar trebui să continui.

Source: Unsplash.com

Continuați să lucrați la SEO

SEO este un domeniu complex și în continuă schimbare. Dacă doriți să aveți succes în el, nu uitați să monitorizați tendințele actuale în mod regulat, să vă verificați poziția și să vă îmbunătățiți site-ul. Aceasta este singura modalitate de a vă asigura că nu sunteți depășit de concurenți și pierdeți mulți clienți noi.

Cele mai recente din categorie SEO
Distribuiți articolul
Articole similare
Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă
3 min. de lectură

Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă

Un sondaj recent de tendințe de la ECC Köln arată că cumpărăturile live din Germania, cunoscute și sub numele de “cumpărături in-stream”, câștigă recunoaștere. Șase din zece consumatori germani înțeleg acum conceptul, dublând nivelul de conștientizare de acum trei ani. Cu toate acestea, rata de adoptare a cumpărăturilor live în Germania rămâne scăzută.

Citiți articolul
Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari
4 min. de lectură

Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari

Cu o creștere de 1700% a veniturilor sale lunare de la începutul anului 2023, OpenAI se poate lăuda că este o adevărată poveste de succes. Călărind cu pricepere valul AI generativ, startup-ul californian asigură că finanțele sale sunt într-o formă excelentă și pregătește terenul pentru a asigura o rundă considerabilă de strângere de fonduri. OpenAI […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+