PDP: Creșterea încrederii clienților cu conținut vizual
Includerea fotografiilor și videoclipurilor excelente este una dintre cele mai bune abordări pentru a construi încrederea cumpărătorului. Iată câteva sfaturi pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing de comerț electronic:
- Imaginile produsului cresc foarte mult interesul de achiziție, încrederea și ratele de conversie.
- Includerea unei a doua imagini a crescut și mai mult ratele de conversie .
- Fotografii de calitate superioară legate de vânzători mai de succes.
- Vizualizările multiple au crescut ratele de conversie cu 65%; imaginile mari le-au dublat.
Descrieri exacte și produse cu nume clare
Numele și descrierea produsului ar trebui să fie clare pe PDP. Mulți consumatori au întâmpinat primirea de bunuri care nu se ridică la nivelul așteptărilor lor. Adesea, rezultatul discrepanțelor în numele și descrierile produselor pe mai multe platforme este această deconectare. Strategia ta de marketing de brand și comerț electronic poartă responsabilitatea de a te asigura că toți revânzătorii îți respectă politicile. Comercianții cu amănuntul ar trebui, de asemenea, să corespundă strict standardelor mărcii.
Utilizarea recenziilor clienților
Procedura de cumpărare se învârte în marketingul de comerț electronic în principal pe recenziile clienților:
- 95% dintre consumatori, conform studiilor, studiază produsele înainte de a se decide asupra unuia.
- 84% dintre clienți cred în recenziile de încredere la fel de mult ca recomandările personale
Oferiți informații detaliate despre produs
Cheia sunt deschiderea și precizia. Includerea unei mulțimi de materiale, dimensiuni, cazuri de utilizare și mai multe detalii va afecta foarte mult vânzările. De fapt, informațiile inadecvate sau inexacte despre produs determină 98% dintre consumatori să renunțe la o achiziție. Elementele tehnice, cum ar fi procedurile de expediere și politicile de returnare , precum și descrierile care fac apel la emoții se pot încadra în acest spectru material.
În mediul dur al marketingului de comerț electronic, concentrându-vă pe aceste componente, vă puteți îmbunătăți paginile de produse, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii și, în cele din urmă, puteți stimula vânzările și veniturile.