3 min. de lectură

Impactul PDP asupra ratei de conversie a comerțului electronic

PDP formează pilonul tacticilor de vânzare online pe piața digitală modernă. Adesea denumite pagini cu detalii despre produse (PDP), aceste pagini sunt locul în care consumatorii decid ce să cumpere cel mai important. Maximizarea veniturilor pe platformele desktop și mobile depinde în primul rând de optimizarea acestor site-uri atât pentru mărci, cât și pentru magazine.

This article was translated for you by artificial intelligence
Impactul PDP asupra ratei de conversie a comerțului electronic
Sursă: Depositphotos

PDP: Creșterea încrederii clienților cu conținut vizual

Includerea fotografiilor și videoclipurilor excelente este una dintre cele mai bune abordări pentru a construi încrederea cumpărătorului. Iată câteva sfaturi pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing de comerț electronic:

Descrieri exacte și produse cu nume clare

Numele și descrierea produsului ar trebui să fie clare pe PDP. Mulți consumatori au întâmpinat primirea de bunuri care nu se ridică la nivelul așteptărilor lor. Adesea, rezultatul discrepanțelor în numele și descrierile produselor pe mai multe platforme este această deconectare. Strategia ta de marketing de brand și comerț electronic poartă responsabilitatea de a te asigura că toți revânzătorii îți respectă politicile. Comercianții cu amănuntul ar trebui, de asemenea, să corespundă strict standardelor mărcii.

Source: Depositphotos

Utilizarea recenziilor clienților

Procedura de cumpărare se învârte în marketingul de comerț electronic în principal pe recenziile clienților:

Oferiți informații detaliate despre produs

Cheia sunt deschiderea și precizia. Includerea unei mulțimi de materiale, dimensiuni, cazuri de utilizare și mai multe detalii va afecta foarte mult vânzările. De fapt, informațiile inadecvate sau inexacte despre produs determină 98% dintre consumatori să renunțe la o achiziție. Elementele tehnice, cum ar fi procedurile de expediere și politicile de returnare , precum și descrierile care fac apel la emoții se pot încadra în acest spectru material.

În mediul dur al marketingului de comerț electronic, concentrându-vă pe aceste componente, vă puteți îmbunătăți paginile de produse, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii și, în cele din urmă, puteți stimula vânzările și veniturile.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cum să construiești gradul de conștientizare a mărcii?
4 min. de lectură

Cum să construiești gradul de conștientizare a mărcii?

Strategiile eficiente de conștientizare a mărcii pot avea un impact semnificativ asupra creșterii companiei, loialității clienților și succesului general. Prin creșterea vizibilității mărcii tale, nu numai că atragi noi clienți, ci și îți consolidezi poziția în mintea celor existenți. De la utilizarea platformelor digitale până la crearea de experiențe memorabile, există numeroase modalități de a […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+