3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice asupra consumatorilor, cumpărătorilor și categoriilor de produse. Această schimbare către sustenabilitatea comerțului cu amănuntul forțează companiile să-și reevalueze practicile și strategiile pentru a satisface așteptările acestei generații conștiente de mediu.

This article was translated for you by artificial intelligence
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
Sursă: Depositphotos

Directorul general al The Category Management Company, Patrick Finlay, indică două studii care evidențiază accentul pe sustenabilitate al generației Z. Un studiu Barclaycard sugerează că 82% dintre generația Z sunt preocupați de sustenabilitate, în timp ce First Insight a constatat că 75% acordă prioritate sustenabilității față de mărcile de marcă (49%) atunci când iau decizii de cumpărare.

Exemple recente de inițiative verzi includ inovația sticlelor de hârtie de la Frugalpac, selecția de vinuri Aldi și Greenall’s Gin”, a remarcat Finlay. “Chiar și încercarea de reumplere și reutilizare întreruptă a Asda demonstrează dorința de a experimenta și de a învăța.”

Finlay susține că implementarea unor strategii semnificative de sustenabilitate va dura timp, marii comercianți cu amănuntul vizând operațiuni interne net-zero până în 2035. Întrebarea este dacă extinderile tradiționale ale gamei de produse vor fi suficiente, având în vedere așteptările de mediu ale generației Z. El crede că crearea de valoare durabilă necesită investiții îndrăznețe, pe termen lung, mai ales în vremuri incerte. El avertizează că generațiile mai tinere conștiente de mediu vor lua decizii de cumpărare bazate pe valorile lor, fără a se aștepta să plătească o primă.

“Industria noastră are nevoie de comercianți cu amănuntul și furnizori care să conducă și să inoveze”, afirmă Finlay. “Încă experimentăm, cum ar fi încercarea de reumplere a Asda – planificare, execuție, învățare și rafinare. A rămâne relevant înseamnă să te adaptezi la tendințe și să acționezi în consecință, învățând atât din succese, cât și din eșecuri.”

Această transformare necesită disciplină în dezvoltarea strategiilor pe termen lung și a viziunilor de categorie. În consecință, furnizorii și comercianții cu amănuntul trebuie să ridice direcția și valoarea categoriei, oferind consumatorilor mai multe motive să facă cumpărături, inclusiv inițiative de mediu robuste.

Distribuiți articolul
Articole similare
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+