Definiția AI Virtual Influencers
Influencerii virtuali ai inteligenței artificiale (AI) sunt personaje digitale produse cu imagini generate de computer (CGI), tehnologie deepfake și modelare tridimensională. Își pot actualiza urmăritorii și pot interacționa cu ei pe rețelele sociale. Unul dintre cei mai populari influenți virtuali AI este Lil Miquela (@lilmiquela). sau primul supermodel AI Shudu (@shudu.gram). Lil Miquela a fost creat de o companie start-up specializată în robotică, inteligență artificială și aplicarea lor în companiile media.
Ascensiunea influencerilor virtuali AI
Influencer Marketing Factory estimează că 58% dintre clienții americani cu vârsta de 18 ani și peste urmăresc cel puțin un influencer virtual AI pe rețelele sociale. Acești influenceri virtuali sunt urmăriți pe Facebook, Instagram, TikTok și YouTube și printre alte site-uri. Crearea de noi influenceri AI a devenit mai ușoară datorită noii tehnologii AI. Acum pot fi create în câțiva pași simpli.
Iată o listă cu câțiva dintre influencerii AI de pe Instagram
- Lil Miquela – @lilmiquela
- Imma – @imma.gram
- Qai Qai – @realqaiqai
- Shudu Gram – @shudu.gram
- Bermuda este Bae – @bermudaisbae
- Rozy Gram – @rozy.gram
- Milla Sofia – @millasofiafin
- Giorgina Aleman – @gioaleman
- Lu do Magalu – @magazineluiza
Avantajele și dezavantajele utilizării influencerilor virtuali:
Plusuri:
- Influencerii virtuali AI oferă o reprezentare consistentă a mărcii, eliminând îngrijorările legate de controversele din trecut sau știrile negative
- Brandurile pot negocia colaborări fără a-și face griji cu privire la programele conflictuale, deoarece influencerii virtuali nu au limitări fizice
- Influencerii virtuali AI sunt populari printre generația Z și Millennials. Acest lucru le face o opțiune atractivă pentru mărcile care doresc să ajungă la aceste categorii demografice
- Campaniile pot fi mai unice și mai memorabile
- Influencerii virtuali AI pot produce campanii mai eficiente
Minusuri:
- O lipsă de autenticitate care poate reduce încrederea clienților
- Ele pot înfățișa standarde de stil de viață nerealiste
- Influencerii AI nu pot interacționa fizic cu produsul
- Mărcile pot risca potențiale controverse
- Hardware-ul și software-ul sunt foarte scumpe atunci când se construiește un influencer virtual AI
- Construirea unui influencer virtual AI are nevoie de o lungă etapă pregătitoare
Cum să profiti la maximum de avantajele oamenilor reali ca influenceri
- Stimulați interacțiunea: Influencerii umani care identifică subiecte de interes pentru publicul lor pot stimula interacțiunea
- Profită de experiențe unice: Influencerii umani pot folosi propriile experiențe, inclusiv testarea reală a produselor
- Accesați evenimentele live: Pentru a-și stimula creativitatea, influencerii umani ar trebui să participe la evenimente live
Perspectivele inteligenței artificiale
Divertismentul, serviciile bancare și asistența medicală sunt doar câteva dintre sectoarele care se preconizează că vor fi complet transformate prin integrarea tehnologiei AI. De la găzduirea de fluxuri live până la oferirea de afaceri, influencerii virtuali cu inteligență artificială au o varietate de utilizări.
Există argumente pro și contra în lucrul cu influenceri virtuali AI pe care mărcile ar trebui să le ia în considerare pe măsură ce scena marketingului de influență evoluează. Folosind serviciile gratuite de consultanță pentru influență și evaluare de proiect disponibile pe unele platforme, mărcile pot alege să lucreze cu agenții digitale bine informate.