3 min. de lectură

LinkedIn dezvăluie decalajul de performanță al anunțurilor B2B și lansează noi soluții

Constatările LinkedIn arată că 81% dintre anunțurile B2B nu reușesc să capteze atenția adecvată sau să atragă atenția. Platforma anunță noi cercetări privind preferințele cumpărătorilor, împreună cu capabilități îmbunătățite pentru evenimentele live și caracteristici LinkedIn Accelerate extinse, care includ anunțuri video bazate pe inteligență artificială și obiective de campanie suplimentare.

This article was translated for you by artificial intelligence
LinkedIn dezvăluie decalajul de performanță al anunțurilor B2B și lansează noi soluții
Sursă: Depositphotos

Importanța strategiei

Angajarea celor 95% dintre clienții potențiali care nu caută în mod activ soluții și ieșirea în evidență pe o piață în care 81% dintre cumpărătorii B2B aleg imediat mărci bine cunoscute sunt două dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă marketerii B2B. O cunoaștere aprofundată a preferințelor clienților și alinierea campaniei strategice la obiectivele companiei sunt esențiale pentru succes.

Concluzii importante ale cercetării

Cu peste 1.700 de cumpărători de tehnologie B2B din SUA, Marea Britanie și India, studiul extins “Business of Influence” identifică modele fascinante în consumul de informații:

Influența conținutului video

  • Potrivit a 63% dintre cumpărătorii B2B, videoclipurile sociale de formă scurtă joacă un rol decisiv în deciziile de cumpărare. În special, videoclipurile produse de influenceri sunt clasate drept unul dintre cele mai fiabile formate de conținut B2B de către 80% dintre consumatorii de conținut video.

Factorul de influență

  • Șaizeci și șapte la sută dintre cumpărătorii care sunt familiarizați cu marketingul de influențare B2B subliniază cât de important este acesta atunci când analizează opțiunile. 53% dintre cumpărătorii B2B menționează expertiza în materie ca fiind cel mai important atribut al influențatorului. În plus, potrivit a 67% dintre utilizatorii de conținut de influencer B2B, cunoștințele profesionale cresc gradul de conștientizare a produsului și încrederea în brand.

Creșterea platformei

Conform măsurătorilor lor interne, conținutul video determină creșterea platformei LinkedIn, după cum reiese din creșterea cu 34% a încărcărilor de la un an la altul.

Caracteristici îmbunătățite ale platformei

Inovație în domeniul evenimentelor live

Introducerea de noi caracteristici în acest trimestru este un răspuns la creșterea de 14,4% a evenimentelor live în ultimele 12 luni și la ratele de clicuri de 2,3 ori mai mari ale Thought Leader Ads decât ale anunțurilor tradiționale cu imagini:

  • Utilizarea Thought Leader Ads pentru a integra postările membrilor despre evenimentele live de pe pagina companiei cu videoclipuri de previzualizare de 30 de secunde pentru promovarea evenimentului
  • Targetare locală îmbunătățită pentru a crea experiențe personalizate ale evenimentelor
  • Mai multe opțiuni pentru conținut: posibilitatea de a anunța documente și videoclipuri
  • Obiectivele suplimentare ale campaniei includ vizualizări video, conversii pe site, implicare și cunoașterea mărcii.

Cu instrumente creative bazate pe inteligență artificială disponibile în limba engleză, versiunea beta LinkedIn Accelerate suportă acum obiective de generare de lead-uri și de vizite pe site la nivel mondial, în toate limbile. În lunile următoare, mai multe formate și obiective vor fi adăugate progresiv la nivel global.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cum să creați o strategie de marketing B2B în 6 pași
4 min. de lectură

Cum să creați o strategie de marketing B2B în 6 pași

Pentru companiile de comerț electronic care încearcă să interacționeze corect cu alte companii, dezvoltarea unui plan de marketing B2B de succes este absolut vitală. În timp ce marketingul B2C pune uneori accentul pe apelurile emoționale, marketingul B2B pune accentul pe relații și valoare și necesită o abordare mai strategică. Acesta este un ghid de bază […]

Citiți articolul
Marketing eficient B2B pe rețelele sociale: planificare și strategii
4 min. de lectură

Marketing eficient B2B pe rețelele sociale: planificare și strategii

Marketingul pe rețelele sociale B2B este acum un instrument important pentru companiile care doresc să ajungă la mai mulți oameni, să construiască încredere în brandul lor și să se conecteze cu posibili clienți și parteneri de afaceri. Acest tip de marketing este mai complex decât marketingul B2C, care se concentrează pe vânzări rapide. Trebuie să […]

Citiți articolul
Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii
4 min. de lectură

Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii

Un sondaj din 2024 realizat de Akeneo a arătat că aproape toate companiile B2B se confruntă cu provocări semnificative în managementul produselor, în special în gestionarea informațiilor despre produse. Aceasta cuprinde dificultățile pe care le întâmpină firmele în a se asigura că detaliile produselor lor sunt exacte, cuprinzătoare, actualizate și consecvente pe diverse canale și […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+