Importanța strategiei
Angajarea celor 95% dintre clienții potențiali care nu caută în mod activ soluții și ieșirea în evidență pe o piață în care 81% dintre cumpărătorii B2B aleg imediat mărci bine cunoscute sunt două dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă marketerii B2B. O cunoaștere aprofundată a preferințelor clienților și alinierea campaniei strategice la obiectivele companiei sunt esențiale pentru succes.
Concluzii importante ale cercetării
Cu peste 1.700 de cumpărători de tehnologie B2B din SUA, Marea Britanie și India, studiul extins “Business of Influence” identifică modele fascinante în consumul de informații:
Influența conținutului video
- Potrivit a 63% dintre cumpărătorii B2B, videoclipurile sociale de formă scurtă joacă un rol decisiv în deciziile de cumpărare. În special, videoclipurile produse de influenceri sunt clasate drept unul dintre cele mai fiabile formate de conținut B2B de către 80% dintre consumatorii de conținut video.
Factorul de influență
- Șaizeci și șapte la sută dintre cumpărătorii care sunt familiarizați cu marketingul de influențare B2B subliniază cât de important este acesta atunci când analizează opțiunile. 53% dintre cumpărătorii B2B menționează expertiza în materie ca fiind cel mai important atribut al influențatorului. În plus, potrivit a 67% dintre utilizatorii de conținut de influencer B2B, cunoștințele profesionale cresc gradul de conștientizare a produsului și încrederea în brand.
Creșterea platformei
Conform măsurătorilor lor interne, conținutul video determină creșterea platformei LinkedIn, după cum reiese din creșterea cu 34% a încărcărilor de la un an la altul.
Caracteristici îmbunătățite ale platformei
Inovație în domeniul evenimentelor live
Introducerea de noi caracteristici în acest trimestru este un răspuns la creșterea de 14,4% a evenimentelor live în ultimele 12 luni și la ratele de clicuri de 2,3 ori mai mari ale Thought Leader Ads decât ale anunțurilor tradiționale cu imagini:
- Utilizarea Thought Leader Ads pentru a integra postările membrilor despre evenimentele live de pe pagina companiei cu videoclipuri de previzualizare de 30 de secunde pentru promovarea evenimentului
- Targetare locală îmbunătățită pentru a crea experiențe personalizate ale evenimentelor
- Mai multe opțiuni pentru conținut: posibilitatea de a anunța documente și videoclipuri
- Obiectivele suplimentare ale campaniei includ vizualizări video, conversii pe site, implicare și cunoașterea mărcii.
Cu instrumente creative bazate pe inteligență artificială disponibile în limba engleză, versiunea beta LinkedIn Accelerate suportă acum obiective de generare de lead-uri și de vizite pe site la nivel mondial, în toate limbile. În lunile următoare, mai multe formate și obiective vor fi adăugate progresiv la nivel global.