Inovații Meta Advertising pentru comerțul electronic
Meta își extinde suita de publicitate cu opțiuni creative mai diverse, oferind mărcilor mai multă flexibilitate în modul în care ajung și interacționează cu potențialii clienți. Cu inovațiile Meta Advertising , cum ar fi campaniile Advantage+ bazate pe inteligență artificială, mărcile pot testa mai eficient diferite formate de anunțuri și pot oferi mesaje personalizate care vor rezona cu diferite segmente de clienți.
“Cu mai multe opțiuni de format de anunț în campanii, agenții de publicitate pot implementa cu ușurință o strategie de diversificare a componentelor creative și de a obține o eficiență mai mare a campaniei și o acoperire mai mare”, spune Meta.
Specialiștii în marketing vor aprecia capacitatea de a optimiza rapid campaniile prin conținut mai personalizat și mai captivant. Accentul pus pe diversificare este deosebit de util pentru campaniile direcționate, asigurându-se că anunțurile ajung la potențialii clienți la momentul potrivit și cu mesajul potrivit.
Meta Advertising: Coduri de reducere evidențiate pentru o mai bună implicare
Odată ce ați decis să continuați cu promoțiile cu reduceri, veți fi încântat să le puteți oferi mai mult spațiu. Codurile de reducere din reclame pot fi evidențiate, facilitând valorificarea reducerilor de către clienți și încurajându-i să facă cumpărături.
Meta testează, de asemenea, oferte pentru prima achiziție și reduceri personalizate. Aceasta este o caracteristică ideală pentru mărcile de comerț electronic care încearcă să atragă noi clienți în timpul sărbătorilor.
Aceste funcții sunt integrate în Instagram Reels. Companiile pot folosi unul dintre formatele de social media cu cea mai rapidă creștere pentru a promova oferte limitate și pentru a transforma urmăritorii ocazionali în cumpărători.
Reclame de memento: crește implicarea și sincronizarea vânzărilor
Funcția Reminder Ads a fost folosită în principal pentru a alerta clienții despre evenimentele viitoare, lansările de vânzări sau reducerile. Odată ce formatul este extins, utilizatorii pot fi direcționați direct către aplicațiile mobile, unde pot face achiziții imediat. De asemenea, companiile pot alerta utilizatorii mai frecvent despre oferte și reduceri, crescând urgența și vizibilitatea promoțiilor.
Capacitatea de a trimite mementouri despre începutul și sfârșitul vânzărilor este o caracteristică destul de importantă în comerțul electronic. Magazinele electronice pot crea stimulente specifice care cresc probabilitatea de achiziții impulsive.
Link-uri de site: navigare simplificată pentru cataloage mari de produse
În continuare, Meta introduce link-uri de site pentru reclame în fluxurile Facebook. Permite agenților de publicitate să adauge mai multe pagini de destinație la un singur anunț, oferind utilizatorilor posibilitatea de a accesa direct conținutul sau categoria de produse care îi interesează cel mai mult. De exemplu, un brand de cosmetice care oferă o gamă largă de produse poate direcționa clienții către o pagină de destinație relevantă cu un singur clic.
Ajungeți la clienți în magazine și online
Deși cumpărăturile online sunt foarte populare, Meta nu a uitat de operațiunile fizice. Testează noi funcții omnichannel care ajută companiile să ajungă la clienți atât online, cât și în magazine. Agenții de publicitate vor putea în curând să vizeze persoanele care sunt susceptibile să facă cumpărături în magazinele fizice și să evidențieze magazinele din apropiere.
În acest caz, aceasta este o îmbunătățire cu adevărat importantă care va permite integrarea perfectă a strategiilor online și offline. De asemenea, deschide oportunități pentru companiile locale de a atrage clienți direct în magazine în timpul sezonului de vârf de vânzări.
Anunțuri bazate pe locație
Reclamele care vizează anumite locații pot fi interesante în ceea ce privește turismul de dinainte de Crăciun, fie pentru vizite de familie, fie pentru vânătoare de cadouri. Acest instrument permite companiilor să se adreseze turiștilor sau vizitatorilor din anumite orașe sau regiuni și să adapteze anunțurile pentru a atrage persoanele care nu stau în mod normal într-o locație.
Sectoare precum HoReCa, servicii, turism și comerțul cu amănuntul local pot beneficia. Această caracteristică oferă o oportunitate unică de a ajunge la un nou segment de clienți în timpul goanei de sărbători. Vizând persoanele care caută în mod activ activități sau experiențe într-o anumită locație, companiile își pot alinia mai bine eforturile de marketing cu intenția clienților.
Campaniile pe platformele Meta sunt o parte esențială a unei strategii de marketing. Compania încearcă să expună agenții de publicitate la opțiuni care se extind destul de dinamic. De exemplu, tocmai a publicat recent un ghid care inspiră campanii mai bune în timpul sezonului de vânzări de top.
Noile instrumente de publicitate oferă companiilor noi modalități de a crește vânzările și de a implica clienții în perioadele cheie. Prin încorporarea buletinelor informative în strategia dvs., puteți ajunge la clienți mai eficient, puteți crește conversiile și vă puteți maximiza eforturile de marketing.