3 min. de lectură

Noi informații despre campaniile B2B pe LinkedIn

Cei care doresc să reușească în marketingul B2B trebuie să înțeleagă nevoile și motivațiile altor companii. Spre deosebire de marketingul B2C, care funcționează adesea cu impulsuri emoționale, marketingul B2B se bazează pe relații pe termen lung, încredere și expertiză profesională. Aceasta înseamnă că strategia trebuie să fie adaptată fiecărui client. Într-un cuvânt, este cu adevărat divers.

This article was translated for you by artificial intelligence
Noi informații despre campaniile B2B pe LinkedIn
Sursă: Depositphotos

Și diversă este și prezentarea adusă de LinkedIn în colaborare cu MAGNA Media Trials. Cercetările recente ale acestor companii vorbesc despre factorii cheie care influențează succesul în publicitatea B2B. Într-un document de 22 de pagini disponibil gratuit, acesta oferă informații despre performanța campaniilor pe LinkedIn. Cum să procedăm?

Reclamele video depășesc alte formate

Se pare că reclamele video pe LinkedIn sunt deosebit de eficiente. În comparație cu alte tipuri de reclame, acestea generează un engagement mai mare în indicatorii cheie de performanță. Reclamele banner obțin, de asemenea, rezultate bune, dar video rămâne formatul preferat pentru rezultate mai bune.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Claritatea mesajului și creativitatea merg mână în mână

În B2B, persoanele în poziții de decizie pun accentul pe mesaje clare și directe în reclame. Deși creativitatea este importantă, scopul principal ar trebui să fie claritatea, astfel încât mesajul să rezoneze cu un public profesionist.

Deși mesajele clar formulate sunt importante, studiul susține că publicul B2B apreciază în continuare conținutul creativ și captivant. Cu toate acestea, majoritatea campaniilor actuale nu reușesc să reușească în acest sens, indicând o oportunitate semnificativă pentru mărcile care pot combina creativitatea cu un mesaj clar.

Conținutul umoristic adesea nu reușește să îndeplinească așteptările în campaniile B2B. Dacă vă gândiți să folosiți umorul, este important să vă testați temeinic mesajele cu publicul țintă pentru a evita potențialele capcane.

Umorul este ca sarea – atenție la doză.

Pentru profesioniștii din comerțul electronic, studiul sugerează că combinarea creativității cu un mesaj clar și concis în format video ar putea fi o strategie de succes în publicitatea B2B. Concentrați-vă pe transmiterea unui mesaj care va rezona cu publicul țintă. Pentru a ieși în evidență pe piața actuală, încercați să găsiți un echilibru între creativitate și profesionalism.

Distribuiți articolul
Articole similare
Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii
4 min. de lectură

Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii

Un sondaj din 2024 realizat de Akeneo a arătat că aproape toate companiile B2B se confruntă cu provocări semnificative în managementul produselor, în special în gestionarea informațiilor despre produse. Aceasta cuprinde dificultățile pe care le întâmpină firmele în a se asigura că detaliile produselor lor sunt exacte, cuprinzătoare, actualizate și consecvente pe diverse canale și […]

Citiți articolul
Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale
3 min. de lectură

Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale

Organizațiile de marketing B2B au dezvoltat abordări holistice pentru a obține clienți care nu se mai bazează foarte mult pe contactul personal. Aceste strategii moderne de achiziție de clienți b2b îmbrățișează un amestec divers de canale digitale și tradiționale, reflectând peisajul în evoluție al interacțiunilor de afaceri. De la utilizarea rețelelor sociale și a publicității […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+