Și diversă este și prezentarea adusă de LinkedIn în colaborare cu MAGNA Media Trials. Cercetările recente ale acestor companii vorbesc despre factorii cheie care influențează succesul în publicitatea B2B. Într-un document de 22 de pagini disponibil gratuit, acesta oferă informații despre performanța campaniilor pe LinkedIn. Cum să procedăm?
Reclamele video depășesc alte formate
Se pare că reclamele video pe LinkedIn sunt deosebit de eficiente. În comparație cu alte tipuri de reclame, acestea generează un engagement mai mare în indicatorii cheie de performanță. Reclamele banner obțin, de asemenea, rezultate bune, dar video rămâne formatul preferat pentru rezultate mai bune.
Claritatea mesajului și creativitatea merg mână în mână
În B2B, persoanele în poziții de decizie pun accentul pe mesaje clare și directe în reclame. Deși creativitatea este importantă, scopul principal ar trebui să fie claritatea, astfel încât mesajul să rezoneze cu un public profesionist.
Deși mesajele clar formulate sunt importante, studiul susține că publicul B2B apreciază în continuare conținutul creativ și captivant. Cu toate acestea, majoritatea campaniilor actuale nu reușesc să reușească în acest sens, indicând o oportunitate semnificativă pentru mărcile care pot combina creativitatea cu un mesaj clar.
Conținutul umoristic adesea nu reușește să îndeplinească așteptările în campaniile B2B. Dacă vă gândiți să folosiți umorul, este important să vă testați temeinic mesajele cu publicul țintă pentru a evita potențialele capcane.
Umorul este ca sarea – atenție la doză.
Pentru profesioniștii din comerțul electronic, studiul sugerează că combinarea creativității cu un mesaj clar și concis în format video ar putea fi o strategie de succes în publicitatea B2B. Concentrați-vă pe transmiterea unui mesaj care va rezona cu publicul țintă. Pentru a ieși în evidență pe piața actuală, încercați să găsiți un echilibru între creativitate și profesionalism.