Grupul construiește un centru de distribuție în Polonia. Din noua locație, comenzile vor fi ridicate și expediate clienților din Germania.
Grupul german Otto a anunțat recent că veniturile au scăzut cu 9% în 2023, ajungând la un total de 10,8 miliarde de euro. În același timp, magazinul universal online Otto și-a crescut numărul de parteneri de retail cu 33%, la peste 6.500. Compania a anunțat, de asemenea, că își deschide piața pentru vânzătorii europeni.
Investiții de 150 de milioane de euro
Pentru a sprijini creșterea comerțului electronic, compania a investit în operațiunile sale logistice. Compania a investit recent peste 150 de milioane de euro în construcția unui depozit automat de 16.300 de metri pătrați în Germania. Se așteaptă să funcționeze în această vară. Cu acest depozit, compania își propune să proceseze comenzile în câteva ore și să ofere livrare în aceeași zi.
Un nou centru de distribuție în Polonia
Hermes Fulfillment Group deschide un nou centru de transport maritim în Polonia. Aceasta este prima dată când grupul construiește o locație complet nouă în afara Germaniei. Centrul de onorare a comenzilor va avea o suprafață totală de 118.000 de metri pătrați și va începe să funcționeze în a doua jumătate a acestui an. De acolo, până la 1.900 de angajați vor depozita, prelua și expedia mărfurile Otto către clienții germani.
“Polonia este foarte importantă pentru o companie europeană ca a noastră. Mai presus de toate, putem livra din Iłowa în mari părți ale Germaniei a doua zi după plasarea comenzii. Politicienii și administrația au fost foarte susținători. În același timp, ne extindem logistica depozitelor în locațiile germane”, a declarat Michael Otto, președinte al Consiliului de Supraveghere și fost CEO al Grupului Otto.