Potrivit raportului, așteptările nesatisfăcute cu privire la securitate, fiabilitatea plăților și stabilitatea aplicațiilor ar putea împiedica conversiile de comerț mobil. “Impactul performanței mobile în generarea încrederii consumatorilor”, noul raport de referință mobilă subliniază câteva informații importante:
- Deși achizițiile mobile sunt încă scăzute, utilizarea smartphone-urilor a crescut cu 20% față de 2023.
- În timp ce 69% dintre consumatori investighează articolele de mare valoare pe mobil, majoritatea achizițiilor se fac pe desktop. Până la 10% dintre coșurile mobile se abandonează mai mult decât cele de pe desktop.
- Dintre utilizatori, 45% au întâmpinat probleme la cumpărarea de pe mobil, ceea ce determină 51% să nu mai folosească dispozitivul. În plus, 55% ar renunța la achizițiile care se întind pe trei până la cinci minute.
- Doar 17% dintre respondenți se simt încrezători în a face achiziții mobile semnificative, cu doar 250 de lire sterline confortabile. Pentru achizițiile sub 50 de lire sterline, această statistică urcă la doar 59%.
- Erori care provoacă greșeli sau impedimente (43%) urmate de lipsa instrumentelor în comparație cu desktopul (33%).
- Preocupările de securitate (25%) sunt principalele motive din spatele neîncrederii în mobil.
“Companiile consideră în mod clar că este costisitor atunci când creșterea utilizării smartphone-urilor are ca rezultat conversii scăzute de comerț mobil”, a declarat Danielle Harvey, vicepreședinte global și șef al strategiei de călătorie și ospitalitate la Quantum Metric
Cheltuielile strategice, în special înainte de Black Friday și Cyber Monday, pot rezolva problemele consumatorilor și pot elibera potențialul real al telefonului mobil.
Companiile pot transforma potențialul mobilului în profit folosind informații bazate pe date pentru a înțelege mai bine călătoriile clienților mobili, pentru a oferi experiențe personalizate și pentru a susține securitatea.