2 min. de lectură

Rezultatele Zalando din T1 arată că pariul său pe B2C și B2B a dat roade

Zalando și-a anunțat rezultatele primului trimestru. În ciuda provocărilor globale actuale, cifrele sunt în creștere față de anul trecut.

This article was translated for you by artificial intelligence
Rezultatele Zalando din T1 arată că pariul său pe B2C și B2B a dat roade

Comparativ cu perioada anterioară, compania germană a înregistrat o creștere semnificativă a câștigurilor ajustate înainte de dobânzi și impozite de 28,3 milioane de euro. Volumul brut de mărfuri (GMV) a crescut cu 1,3% de la an la an, la 3,3 miliarde de euro. În același timp, însă, vânzările au scăzut de la 2,3 miliarde de euro în T1 2023 la 2,2 miliarde de euro în T1 2024. Zalando vede concentrarea sa atât pe B2C, cât și pe B2B ca piloni cheie ai succesului său.

În cadrul B2C, Zalando se va concentra pe îmbunătățirea ofertei de stil de viață pentru clienții finali. Compania și-a extins gama de produse pentru a include încălțăminte adaptivă pentru copiii cu dizabilități. În plus, a lansat un asistent de cumpărături AI cu capabilități de măsurare a corpului. Noul instrument este disponibil doar pe 6 piețe.

În sectorul B2B, Zalando folosește sistemul său de operare ZEOS. Acest lucru permite mărcilor să utilizeze rețeaua logistică extinsă a companiei pentru livrare și returnare, indiferent dacă produsele au fost achiziționate de pe Zalando, în propriul magazin electronic al retailerului sau de pe o altă platformă europeană. În primul trimestru, au fost adăugați încă cinci parteneri multi-canal ZEOS, aducând numărul total de parteneri la 27. În segmentul en-gros al Zalando, veniturile au crescut cu 13%, la 215 milioane de euro.

“Clienții B2C arată un interes crescut pentru gama noastră de produse de înaltă calitate, instrumente digitale, oferte și conținut inspirațional. Clienții B2B profită de oferta noastră unică. Ambii noștri vectori de creștere sunt puternici și contribuie la rezultate, demonstrând puterea planurilor noastre”, a declarat directorul financiar al Zalando, Dr. Sandra Dembeck.

Rezultatele complete ale companiei de la an la an pot fi găsite în raportul oficial.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii
4 min. de lectură

Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii

Un sondaj din 2024 realizat de Akeneo a arătat că aproape toate companiile B2B se confruntă cu provocări semnificative în managementul produselor, în special în gestionarea informațiilor despre produse. Aceasta cuprinde dificultățile pe care le întâmpină firmele în a se asigura că detaliile produselor lor sunt exacte, cuprinzătoare, actualizate și consecvente pe diverse canale și […]

Citiți articolul
Noi informații despre campaniile B2B pe LinkedIn
3 min. de lectură

Noi informații despre campaniile B2B pe LinkedIn

Cei care doresc să reușească în marketingul B2B trebuie să înțeleagă nevoile și motivațiile altor companii. Spre deosebire de marketingul B2C, care funcționează adesea cu impulsuri emoționale, marketingul B2B se bazează pe relații pe termen lung, încredere și expertiză profesională. Aceasta înseamnă că strategia trebuie să fie adaptată fiecărui client. Într-un cuvânt, este cu adevărat […]

Citiți articolul
Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale
3 min. de lectură

Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale

Organizațiile de marketing B2B au dezvoltat abordări holistice pentru a obține clienți care nu se mai bazează foarte mult pe contactul personal. Aceste strategii moderne de achiziție de clienți b2b îmbrățișează un amestec divers de canale digitale și tradiționale, reflectând peisajul în evoluție al interacțiunilor de afaceri. De la utilizarea rețelelor sociale și a publicității […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+