După cum raportează Reuters, Shein și-a dezvăluit serviciile de piață online la un eveniment din Madrid luna trecută, împreună cu Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food și brandul spaniol de cosmetice Bella Aurora.
“Toată lumea asociază Shein cu moda, dar suntem dedicați tuturor verticalelor”, a declarat Christina Fontana, director de operațiuni de brand pentru regiunea EMEA, la conferință.
Potrivit lui Fontana, platforma răspunde pur și simplu cererii consumatorilor pentru produse de marcă. Reuters raportează că Fontana a lucrat anterior pentru Alibaba Group și este unul dintre experții de piață pe care Shein i-a achiziționat de la gigantul chinez.
La scara Uniunii Europene
Shein are o medie de 108 milioane de utilizatori activi lunar în UE. Datorită numărului mare de utilizatori, Uniunea Europeană a clasat-o drept o platformă majoră de internet. Ca atare, intră sub incidența Legii privind serviciile digitale (DSA) și va fi supusă unor controale mai stricte.
Trebuie să respecte regulile stricte pentru a proteja utilizatorii și a crește securitatea serviciilor sale până la sfârșitul lunii august. Companiile care încalcă regulile pot fi amendate cu până la 6% din cifra lor de afaceri anuală, inclusiv o interdicție de a opera în caz de încălcări grave și repetate. Shein este cea de-a 23-a platformă care intră sub incidența regulilor. Alții includ companii precum X, TikTok, Meta și Google.