2 min. de lectură

Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont

Magazinul online chinez Shein, cunoscut pentru vânzarea de modă ieftină, caută să-și extindă platforma. Va adăuga produse de uz casnic, farmacii și jucării. Cu această mișcare, magazinul de fast fashion încearcă să-și diversifice oferta dincolo de haine, să-și crească credibilitatea și să concureze cu giganți precum Amazon.

This article was translated for you by artificial intelligence
Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont
Sursă: Depositphotos

După cum raportează Reuters, Shein și-a dezvăluit serviciile de piață online la un eveniment din Madrid luna trecută, împreună cu Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food și brandul spaniol de cosmetice Bella Aurora.

“Toată lumea asociază Shein cu moda, dar suntem dedicați tuturor verticalelor”, a declarat Christina Fontana, director de operațiuni de brand pentru regiunea EMEA, la conferință.

Potrivit lui Fontana, platforma răspunde pur și simplu cererii consumatorilor pentru produse de marcă. Reuters raportează că Fontana a lucrat anterior pentru Alibaba Group și este unul dintre experții de piață pe care Shein i-a achiziționat de la gigantul chinez.

La scara Uniunii Europene

Shein are o medie de 108 milioane de utilizatori activi lunar în UE. Datorită numărului mare de utilizatori, Uniunea Europeană a clasat-o drept o platformă majoră de internet. Ca atare, intră sub incidența Legii privind serviciile digitale (DSA) și va fi supusă unor controale mai stricte.

Trebuie să respecte regulile stricte pentru a proteja utilizatorii și a crește securitatea serviciilor sale până la sfârșitul lunii august. Companiile care încalcă regulile pot fi amendate cu până la 6% din cifra lor de afaceri anuală, inclusiv o interdicție de a opera în caz de încălcări grave și repetate. Shein este cea de-a 23-a platformă care intră sub incidența regulilor. Alții includ companii precum X, TikTok, Meta și Google.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă
3 min. de lectură

Cumpărăturile live din Germania înregistrează o adoptare lentă

Un sondaj recent de tendințe de la ECC Köln arată că cumpărăturile live din Germania, cunoscute și sub numele de “cumpărături in-stream”, câștigă recunoaștere. Șase din zece consumatori germani înțeleg acum conceptul, dublând nivelul de conștientizare de acum trei ani. Cu toate acestea, rata de adoptare a cumpărăturilor live în Germania rămâne scăzută.

Citiți articolul
Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari
4 min. de lectură

Veniturile OpenAI cresc cu 1700% pe fondul strângerii de fonduri de 7 miliarde de dolari

Cu o creștere de 1700% a veniturilor sale lunare de la începutul anului 2023, OpenAI se poate lăuda că este o adevărată poveste de succes. Călărind cu pricepere valul AI generativ, startup-ul californian asigură că finanțele sale sunt într-o formă excelentă și pregătește terenul pentru a asigura o rundă considerabilă de strângere de fonduri. OpenAI […]

Citiți articolul
Comerțul electronic olandez se confruntă cu un deficit sever de competențe digitale
3 min. de lectură

Comerțul electronic olandez se confruntă cu un deficit sever de competențe digitale

Un nou studiu privind piața muncii arată că afacerea de comerț electronic din Olanda este afectată de o mare lipsă de competențe digitale. Este o nebunie că nouă din zece companii din acest domeniu spun că angajații lor nu știu suficient despre instrumentele digitale. Paneia, o companie de cercetare, a realizat studiul pentru Thuiswinkel.org, care […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+